Tuesday, November 13, 2012

DIY Tapestry like mini skirt



EN:
Hello you all! I just wanted to share with you a super simple project I have made inspired by "A pair and a spare" a blog I follow and love for the variety and fun of the ideas!
This mini skirt was so fast to make!(I have modified the original one) and when I saw it finished I wanted just to restart, so I have bought more fabric to make another one...
What do you think?
Additionaly... have you seen my ankle boots? mmm this was one of my late sins... there is a site (moodbyme.com) where you can personalized your designs.. yeah, I know, it is just so perfect! So, this time I have just chosen black ones (with a touch of horse hairy detail), but I'm pretty sure that I'm going to order some crazy ones (or maybe flat ballerines?)
Have a nice day.

FR:
Bonsoir à toutes! Je voulais juste partager avec vous ce projet tout simple que j'ai fais inspirée par "A pair and a spaire" un blog que je suis et j'aime pour la variété et le coté "fun" de ses idées!
La mini jupe que j'ai fait c'était tellement rapide à réaliser! et quand je l'ai vu finie, je voulais juste recommencer, donc, j'ai acheté plus de tissu pour me faire une nouvelle..
Que est-ce que vous en pensez?
Par ailleurs, avez-vous remarqué mes bottines? mmm ces sont mes derniers péchés... il y a un site (moodbyme.com) où vous pouvez personnaliser vos designs... oui... je sais.. c'est parfait! même pour la pointure. J'ai chosis des noires (avec une touche de poil de poulain), mais je suis presque sure que je vais commander des plus fous (ou peut être des ballerines?) 
Passez une bonne journée.

ES:
Buenas tardes gente! Queria mostrarles este proyecto super simple que hice inspirada por "A pair and a spare" un blog que sigo  que me encanta por la variedad y el costado divertido de sus ideas!
La mini que hice fue tan rapida a realizar! y cuando la terminé queria solo recomenzar, asi que compré mas tela para hacerme otra...
Qué les parece?
Por otra parte, vieron mis botines? mmm estos son mis ultimos pecados... hay un sitio (moodbyme.com) donde pueden personalizar sus propios diseños... si, ya sé...es perfecto! mismo para el numero de zapatos (hecho a medida). Elegi negros (con un toque de piel de potro) pero estoy casi segura que las proximas seran mas locas (o puede ser que sean balerinas?)
Que tengan un buen dia.

No comments: